wtorek, 25 sierpnia 2015

Słów kilka na początek :)

Witaj Przechodniu !
Jakimś cudem trafiłeś na mojego raczkującego bloga :) Cieszy mnie to niezmiernie i mam nadzieję, że zostaniesz ze mną dłużej. Żeby lepiej się poznać opowiem kilka słów o sobie i tym, czym jest zakochanawslowie.blogspot.com :)

Kim jest autorka ?

Nazywam się Karolina. Mam 21 lat i studiuję na Politechnice Rzeszowskiej. Zakochanawsłowie jest moim drugim blogiem, więc możesz znać mnie jako NicenailsBykarola :)

O czym piszę ?

Jak sama nazwa mówi - o słowie. Jedną z moich pasji są książki i dlatego też postanowiłam pisać moje odczucia i spostrzeżenia po przeczytaniu którejś z nich.

Dlaczego osobny blog ?

Postanowiłam stworzyć nowy blog, ponieważ nie lubię " grochu z kapustą". NicenailsbyKarola to blog o urodzie i mojej wielkiej pasji jaką jest wizaż i nie chciałam wciskać tam jeszcze książek.

Czego może oczekiwać czytelnik ? 

Z pewnością moich opisów przeczytanych książek, tego jakie są w stosunku do nich odczucia i jakie emocje we mnie wywołały. Nie nazywam tego recenzjami, ponieważ uważam, że dobra recenzja może wyjść tylko od osoby, która ma spore doświadczenie w dziedzinie książki ( i nie tylko) oraz dużą wiedzę. Ponadto mogą pojawiać się różne TAGI Książkowe , TOP Listy itp.

Co czytam ?

Przede wszystkim ubóstwiam literaturę fantasy i mroczne klimaty świata wampirów, czarownic i wilkołaków. Czasem pokuszę się o romans a nawet kryminał.

Czego bym sobie życzyła ?

Żebyś został ze mną na dłużej :)


2 komentarze:

  1. Masz rację, że recenzję musi pisać doświadczona osoba. Ja piszę jakie uczucia we mnie wywołała dana książka. Kurcze dzisiaj kupiłam az 5 książek:)

    OdpowiedzUsuń